Jeigu norite pradėti auginti ir stiprinti kojų raumenis, ši programa yra viskas, ko Jums reikia.

Kojų dienos sporto planas 

Nemokamai

Detalus ir lengvai suprantamas. Naudingi patarimai leis tęsti planą neribotą laiko tarpą. 

Treniruotės programa yra pritaikyta vyrams, norintiems sustiprinti kojų raumenis ir įgyti žinių apie kojų treniruotę ir tempimą.

Plano trukmė: neribota

   Dažnai pasitaikanti situacija, kai tik pradėję sportininkai skiria mažai dėmesio "kojų dienai". Taip atsitinka dėl įvairių priežasčių, vieną jų - netinkamas sporto planas. Savaime suprantama, po kažkiek laiko, kojų raumenys išsivysto neproporcingai palyginus su kitais kūno raumenimis, todėl kūnas atrodo neestetiškai. Apie tai galime spręsti iš sportininkų aprangos. Turbūt pastebėjote, kad sportininkai kurių kojos yra neproporcingos likusiam kūnui linkę slėpti jas po ilgomis kelnėmis.  Šias retai pakeičia sportiniai šortai ar timpos. 

   Atsižvelgdami į vis dažniau pasitaikančia klaidą, sukūrėme sporto planą, kuriuo galėtų vadovautis kiekvienas vyras norintis, kad jo kojos būtų stiprios ir lanksčios, proporcingos likusiam kūnui. Šiame sporto plane pridėjome ir patarimų skiltį, kurioje rasite įdomių faktų, bei patarimų apie kojų treniruotę. Atsimindami apie tempimo svarbą, pateikėme pilną apatinės kūno dalies tempimo planą. Tempimas po kiekvienos kojų treniruotės, pagerina kraujotaką raumenyse. 

   Kodėl verta treniruoti kojų raumenis?

  • Skatina testosterono ir augimo hormono gamybą;

  • Stiprina kojų raumenis (estetinė pusė);

  • Treniruojant kojų raumenis, greičiau auga kiti žmogaus raumenis. 

 

   Treniruotės programa, yra pritaikyta vyrams norintiems sustiprinti kojų raumenis ir įgyti žinių apie kojų treniruotę ir tempimą. 

ATSISIŲSK SPORTO PLANĄ NEMOKAMAI JAU DABAR

  

Kontaktai

* Rezultatai skiriasi priklausomai nuo pradinio svorio ir programos laikymosi tikslumo. Pirmąjį mėnesį sumažėja klubų, juosmens, krūtinės, šlaunų ir rankų apimtys. Tai pasieke klientai kasdien vaikščiojo ir mankštinosi, valgė kalorijų deficite. Jų riebalų sumažėjimas nėra tipinis.

Atsakomybės apribojimas:

KunoKalviai.lt pateikiama informacija remiasi vienu arba daugiau šaltinių, įvairių mokslinių tyrimų rezultatais ir kitais rašytiniais šaltiniais. Apibendrinant pateikia informaciją paprasčiau ir/arba patogiau ir/arba suprantamiau Lietuvos rinkai, pavyzdžiui valstybine Lietuvos kalba. Visos idėjos, veiksmai ir patarimai esantys svetainėje KunoKalviai.lt, nėra traktuojama kaip nurodymas ar pakaitalas Jūsų konsultacijai su šeimos gydytoju ar terapeutu. Visi klausimai susiję su Jūsų sveikata reikalauja gydytojo medicininės priežiūros. Autorius nėra atsakingas ir neturi būti kaltinamas už bet kokią žalą kilusią perskaičius svetainėje rastą informaciją ar peržiūrėjus jo kuriamus video. Kopijuoti ar kitaip platinti KunoKalviai.lt skelbiamą turinį, be rašytinio Kunokalviai.lt administracijos sutikimo griežtai draudžiama. Dėkojame už Jūsų supratingumą. Vilnius. Visa Lietuva. Lithuania

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
© Visos teisės saugomos. Kūno Kalviai 2020 (Kuno Kalviai - DK39340275)