Koks yra geriausias būdas kontroliuoti savo kvėpavimą darant kardio?

  Kardio treniruočių metu jums reikia stengtis sąmoningai giliai įkvėpti pro nosį (naudojant diafragmą) ir iškvėpti pro burną taip išlaikant pastovų kvėpavimo ritmą. Pabandykite tokiu būdu kvėpuoti kuo įmanoma ilgiau.

 Venkite trumpu įkvėpimų per burną kadangi taip kvėpuojant, oras patenka į skrandį ir gali sukelti daugiau žalos negu naudos. Taip pat venkite užlaikyti kvėpavimą krūvio metu, tai papildoma apkrova širdžiai ir gali ateityje sukelti širdies sutrikimus. 


  Jei žinote kada treniruojantis kinta jūsu pastovus kvėpavimo ritmas pro nosį, įšbandykite šį metodą: Giliai įkvėpkite pro nosį ir iškvėpkite pro burną. Keleta kartų pakartokite tokį ciklą. Tai turėtų būti ilgi įkvėpimai. Palaipsniui treniruodami kvėpavimą geriau kontroliuosite mintis ir jausite kūno harmonija. Galėsite pasiekti geresnius rezultatus per trumpesnį laiką ar išnaudojant mažiau jėgu.