Kaip išlaikyti aukštą motyvaciją padedančia laikytis treniruočių plano? 

Kai sunku prisiversti eiti į sporto salę ir laikytis treniruočių plano.

           Nuoseklus darbas sporto salėje arba namuose gali atsibosti, ypač jeigu planas pasenęs ar tapo rutina. Pateiksime 5 svarbius patarimus padėsiančius laikytis treniruočių plano.


1. Praneškite apie savo sėkmę.

          Nors sėkmė mėgsta tylą, bet jeigu papasakosite visiems apie savo naują gyvenimo būdą, tai padės jums jį ilgiau išlaikyti, kadangi tai bus lyg pasižadėjimas sau. Jeigu žmonės mato, kad esate rimtai nusiteikę siekti užsibrėžto tikslo, keliatės anksti, laikotės tvarkaraščio, tai jie nebus linkę jums trukdyti.


2. Žadintuvas


          Tai klasikinis ir labai efektyvus būdas, tai kodėl gi jums jo nepanaudojus? Jūsų kompiuteris, telefonas, planšėtinis kompiuteris, visi jie turi žadintuvo funkciją. Nustatykite žadintuvą sportui skirtam laikui. Įsitikinkite, kad signalas bus kartojamas kasdien. (Arba pagal jūsų pasirinkta sporto tvarkaraštį).


3. Motyvuojančios citatos ar klipai


          Bus tokių dienų, kai nenorėsite eiti į sporto salę. Tokiomis dienomis jums gali padėti elektroninė erdvė, kurioje rasite įkvepiančių citatų iš buvusių ar esamų sportininkų. Įsijunkite muziką, kuri jums duoda energijos ir praskaidrina mintis. Susiraskite sportinių transformacijų video. Stebėdami kaip kiti darė viską, kad pasiektų užsibrėžtą tikslą, tikrai pakeis jūsų esamą būseną ir įkvėps siekti savo tikslų.


4. Leiskite laiką su žmonėmis, kurie jus motyvuoja


          Jeigu sportuojate, kad taptumėte fitneso modeliu, tačiau leidžiate laiką su žmonėmis kurie vartoja alkoholį ir praleidžia kiekvieną laisvą akimirką ant sofos, jums bus beveik neįmanoma išlaikyti aukštą motyvaciją ir dirbti savo tikslo link. Tačiau jei jūs praleidžiate daugiau laiko su tais, kurie dirba panašių tikslų link ar jau pasiekė juos, pajusite stiprų energijos antplūdį ir judėsite savo tikslo link daug greičiau. Visada stenkitės būti su tais kurie jus supranta ir palaiko.


5. Išlaikykite pokyčius


          Pavojingiausiai pokyčiams - nuobodulys. Jis gali lengvai pakeisti puikų planą ir nevykusią rutiną. Geriausias būdas to išvengti yra nuolat keisti savo treniruotės tvarkaraštį arba planą kas 6-8 savaites. Galite pasisemti idėjų iš naujų planų mūsų puslapyje.

Kontaktai

* Rezultatai skiriasi priklausomai nuo pradinio svorio ir programos laikymosi tikslumo. Pirmąjį mėnesį sumažėja klubų, juosmens, krūtinės, šlaunų ir rankų apimtys. Tai pasieke klientai kasdien vaikščiojo ir mankštinosi, valgė kalorijų deficite. Jų riebalų sumažėjimas nėra tipinis.

Atsakomybės apribojimas:

KunoKalviai.lt pateikiama informacija remiasi vienu arba daugiau šaltinių, įvairių mokslinių tyrimų rezultatais ir kitais rašytiniais šaltiniais. Apibendrinant pateikia informaciją paprasčiau ir/arba patogiau ir/arba suprantamiau Lietuvos rinkai, pavyzdžiui valstybine Lietuvos kalba. Visos idėjos, veiksmai ir patarimai esantys svetainėje KunoKalviai.lt, nėra traktuojama kaip nurodymas ar pakaitalas Jūsų konsultacijai su šeimos gydytoju ar terapeutu. Visi klausimai susiję su Jūsų sveikata reikalauja gydytojo medicininės priežiūros. Autorius nėra atsakingas ir neturi būti kaltinamas už bet kokią žalą kilusią perskaičius svetainėje rastą informaciją ar peržiūrėjus jo kuriamus video. Kopijuoti ar kitaip platinti KunoKalviai.lt skelbiamą turinį, be rašytinio Kunokalviai.lt administracijos sutikimo griežtai draudžiama. Dėkojame už Jūsų supratingumą. Vilnius. Visa Lietuva. Lithuania

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
© Visos teisės saugomos. Kūno Kalviai 2020 (Kuno Kalviai - DK39340275)
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon