Kaip padidinti savo rezultatyvumą?

Kasdieniniame gyvenime ir sporte

   Jeigu esate vaikinas/mergina, kuri gyvena įprastą gyvenimą, mokosi, dirba, kartais atostogauja, rezultatų padidinimas gali tapti nemažu iššūkiu. 

 Šiandien apžvelgsime tiek psichologinius, tiek fizinius faktorius, kurie pagerins Jūsų rezultatus:

   

1. Lazerinis fokusas

 

Ką bedarytumėte, visų pirma nuspręskite, kurioje srityje norite padidinti rezultatyvumą. Tai yra labai panašu į šviesą. Kuo skiriasi lazeris nuo lempos? Abu šie daiktai skleidžia šviesą, bet skiriasi šviesos fokusacija. Todėl norint padidinti rezultatyvumą, susikoncentruokite į vieną užsiėmimą.

         

2. Energija - rezultatų variklis  

Antras, ne ką mažiau svarbus elementas yra energija. Padidinkite jos lygį iki maksimumo, kai siekiate padidinti savo rezultatus. Prisiminkime lazerius, kurie būna skirtingo stiprumo, vieni tik šviečia, kiti degina. Kuo skiriasi? Tik šviesos intensyvumų. Žmogaus šviesa, tai energija. Padidinkite ją ir padidės Jūsų rezultatyvumas. 

Energijai padidinti yra keli būdai:

  • Gylus ir pakankamai ilgas miegas. Mūsų smegenys ir kūnas pailsi, jeigu einame miegoti prieš vidurnaktį. Todėl, jeigu turite daug darbų, pasistenkite eiti miegoti bent 22-23 valandą. Geriau atsikelti valanda anksčiau, nei eiti miegoti valanda vėliau. Atsiminkite!

  • Gaukite pakankamai vitaminų, mineralų ir maistinių medžiagų. Šiam tikslui pasiekti geriausiai yra kreiptis į dietologą/asmeninį trenerį arba gydytoją, kuris galės sudaryti subalansuotos mitybos planą. Tačiau, kažkiek pakeisti mitybą galite ir dabar.
    Keli mitybos patarimai:

    I - valgykite daugiau daržovių ir mažiau mėsos.
    II - valgykite spalvotai ir skirtingus maisto produktus.
    III - gerkite stiklinę vandens kas 30 minučių arba 2 stiklines vandens prieš kiekvieną valgį. 
    IV - vitaminus ir mineralus gaukite su maisto papildais. Būkime realistiški, žmogus negali tiek suvalgyti, kad per parą gautu visas reikalingas jam medžiagas (kai kurios gali neįsisavinti).

  • Gyvenkite savo malonumui, džiaukitės gyvenimu, atraskite malonumą kiekvienoje veikloje kurią darote, būkite pozityvus. Jauskite malonumą, kai valgote, neskubėkite, atsipalaiduokite ir pajauskite kūną.
     

3. Gerinkite savo rezultatus ir aukite su kiekviena diena

 

Kiekvieną dieną aukite kažkokioje veikloje. Gerinkite savo rezultatus ir būkite nors šiek tiek geresni, nei buvote prieš tai!
 

Atsiminkite, kad nepriklausomai, koks yra Jūsų tikslas, tik nuo Jūsų priklauso ar pagerės Jūsų rezultatai.

TU ESI SAVO KŪNO KALVIS!

Kūno Kalviai, kuno kalviai, asmeninis treneris, individualios programos, mitybos planas, mitybos programa, maksimalus rezultatai, sporto programa, geriausiai asmeninis treneris vilniuje

Kontaktai

* Rezultatai skiriasi priklausomai nuo pradinio svorio ir programos laikymosi tikslumo. Pirmąjį mėnesį sumažėja klubų, juosmens, krūtinės, šlaunų ir rankų apimtys. Tai pasieke klientai kasdien vaikščiojo ir mankštinosi, valgė kalorijų deficite. Jų riebalų sumažėjimas nėra tipinis.

Atsakomybės apribojimas:

KunoKalviai.lt pateikiama informacija remiasi vienu arba daugiau šaltinių, įvairių mokslinių tyrimų rezultatais ir kitais rašytiniais šaltiniais. Apibendrinant pateikia informaciją paprasčiau ir/arba patogiau ir/arba suprantamiau Lietuvos rinkai, pavyzdžiui valstybine Lietuvos kalba. Visos idėjos, veiksmai ir patarimai esantys svetainėje KunoKalviai.lt, nėra traktuojama kaip nurodymas ar pakaitalas Jūsų konsultacijai su šeimos gydytoju ar terapeutu. Visi klausimai susiję su Jūsų sveikata reikalauja gydytojo medicininės priežiūros. Autorius nėra atsakingas ir neturi būti kaltinamas už bet kokią žalą kilusią perskaičius svetainėje rastą informaciją ar peržiūrėjus jo kuriamus video. Kopijuoti ar kitaip platinti KunoKalviai.lt skelbiamą turinį, be rašytinio Kunokalviai.lt administracijos sutikimo griežtai draudžiama. Dėkojame už Jūsų supratingumą. Vilnius. Visa Lietuva. Lithuania

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
© Visos teisės saugomos. Kūno Kalviai 2020 (Kuno Kalviai - DK39340275)